Wanita Ini Diam-Diam Sering Ambil Gambar Suaminya Pegang Tangan Anak, Lihat Hasilnya 4 Tahun Kemudian

Wanita Ini Diam-Diam Sering Ambil Gambar Suaminya Pegang Tangan Anak, Lihat Hasilnya 4 Tahun Kemudian

Loading...
Wanita Ini Diam-Diam Sering Ambil Gambar Suaminya Pegang Tangan Anak, Lihat Hasilnya 4 Tahun Kemudian


Gambar comel dari anak yang memegang tangan dengan ayah boleh jadi trend baru dalam gambar perkahwinan atau gambar keluarga.

Pengguna Reddit bernama MrsIronbad berkongsi projek kecilnya baru-baru ini.

Dia diam-diam mengambil gambar anak perempuan dan suaminya sejak anaknya  bayi.
Ibu dari Filipina ini telah membuat koleksi yang banyak.

Dia berkata bahawa suaminya tidak tahu mengenai gambar-gambar itu.

“Suami saya bukan pengguna Reddit dan dia tidak mempunyai akaun media sosial lagi, jadi saya rasa rahsia saya masih selamat.”

Dilaporkan Boredpanda, gambar itu telah diambil sejak 2014.

Set gambar juga kelihatan sangat manis untuk diingati pada masa akan datang.

Adakah dia mempunyai rancangan untuk semua gambar yang diambilnya secara rahsia?

“Saya bercadang untuk membuat video gambar-gambar ini untuk ulang tahun ke-18 anak perempuan saya atau mungkin perkahwinannya pada masa itu.”

Mari kita berdoa agar usahanya akan berjaya!

Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad
Hasil foto MrsIronbad

Catat Ulasan

0 Ulasan